SP Grajów SP Grajów SP Grajów Szkoła Patron

Prośba o 1,5% podatku dla szkoły w Grajowie - szczegóły poniżej

W dniach od 26.04.2024 r. (od godz. 7:00) do 29.04.2024 r. (do godz. 19.00) autobus D2 będzie jeździł zmienioną trasą. Szczegóły poniżej.

Wycieczka do OPN

W dniu 26.10.2017 uczniowie klas III-VI pojechali na wycieczkę do Ojcowskiego Parku Narodowego. Weszliśmy na Chełmową Górę, zwiedziliśmy Grotę Łokietka, następnie wąwozem Ciasne Skałki zeszliśmy do Bramy Krakowskiej, aby podziwiać widok na masyw Góry Koronnej. Stamtąd Doliną Prądnika udaliśmy się do Muzeum Przyrodniczego OPN. Oczywiście z obowiązkowym postojem przy Źródełku Miłości.
W muzeum obejrzeliśmy film 3D o Ojcowskim Parku Narodowym oraz poszliśmy na wystawę o OPN. W dalszej drodze zobaczyliśmy: dom z drzewem w środku, kościół na wodzie oraz skałę Maczuga Herkulesa.
Kolejnym punktem naszej wyprawy był zamek w Pieskowej Skale, który zwiedziliśmy bardzo dokładnie, łącznie z komnatami.

Wycieczka zakończyła wspólnym ogniskiem z kiełbaskami. Wszyscy wrócili do domu bardzo zadowoleni. Dowiedzieliśmy i zobaczyliśmy bardzo wiele ciekawych rzeczy i spędziliśmy miło wspólnie czas.